Ford Explorer

Pärast kümneaastast kasutamist esirattaveoga platvormil on Explorer-mudel naasnud oma juurte juurde – Ford SUV uus põlvkond on taas ehitatud tagumiste rataste veokile ja seda iseloomustab mootori pikisuunaline paigutus.

Põhiversioonis saab auto 2,3-liitrise turbomootori EcoBoost, mis on võimsam kui praeguse mudeli põhiseade – 300 hj. 280 hj Tugevam mootor – 3-liitrine twin-turbo V6 – toodab 365 hj. Kõik seadmed ühendatakse 10-käigulise automaatkäigukastiga. Lisavõimalusena on saadaval ka nelikvedu, nagu näiteks haagiste pukseerimiskomplekt.

Auto sai salongi kolme reaga rida, kus 2. rida saab liigutada salongi sissepääsu hõlbustamiseks. Loomulikult saab kahte tagumist rida suurte pagasite kandmiseks kokku panna.


Nagu praegune põlvkond, on uus Explorer saadaval Base, XLT, Limited ja Platinum, viimati ainult EcoBoost V6 mootoriga. Põhivarustus sisaldab luugi, 4G LTE WiFi interneti pöörduspunkti, mis toetab kuni 10 vidinaid, multimeediasüsteemi ja muud seadmeid.


Uue maasturite turvasüsteemidest pakutakse Co-Pilot360 korporatiivset kompleksi (pimedate tsoonide jälgimine hoiatustega häirete eest, ribade säilitamine, automaatne kaugtule lülitus, jalakäijate avastamine ja kokkupõrke vältimine ning muud funktsioonid). Kättesaadav adaptiivne püsikiiruse hoidja ja parkimisabi assistent Active Park Assist 2.0, mis võimaldab autot paralleelselt või risti.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *